Result SPM

Keputusan SPM

Memandangkan Hari nie semua budak-budak lepasan SPM sibuk nak ambik result spm hari nie paling awal.. wan nak kongsi citer pasal results spm.



Hari keluar keputusan spm, Nok seorang yang akan mengambil keputusan spm pada hari ini pergi ke sekolah untuk mengambil result spmnya di sebelah petang, kerana tidak mahu berjupa dengan member-menbernya yang lama dan tidak mahu bagitau resultpada membernya... setelah pulang dari sekolah Nok pun terfikir macam mana nak bagi alasan kepada mak dia pasal apa resultnya teruk, jadi Nok dapat 1 idea...

sampai je di rumah...


Emak Nok: Mana result Nok, bagi mak tengok...


dengan muka selumber Nok bagi slip resultnya.

Emak Nok: apasal result ko semua D,E... ko belajar apa kat sekolah??


Nok: Nok belajar la kat sekolah, cuma silap Nok sebab pergi ambil result sebelah petang je... A,B semua dah abis sebab member-member yang pergi ambik result sebelah pagi ambik banyak sangat, sampai 10A sorang. jadi Nok yang pergi sebelah petang ni tak de la A, ada D sikit-sikit pun dah ok, member Nok yang lewat datang dari Nok dapat semua E... Huurrmmm...

Emak Nok: hah!!!...




Sumber: http://lawak-brutal.blogspot.com/2011/06/keputusan-spm.html